sobota, 31 grudnia 2016

Posdumowanie roku 2016!

Rok 2016 był dla nas przełomowym rokiem, bardzo dużo przeżyliśmy razem, poszliśmy do przodu w sportach oraz byliśmy w wielu miejscach ze świetnymi osobami. Czuję, że przez ten rok zrobiłam bardzo dużo w kierunku polepszenia naszej relacji i motywacji psa do pracy. Pomimo, że często dawał mi popalić i doprowadzał do łez, zdaję sobie sprawę z tego co ten mały beagielek dla mnie robi. Czasem nie doceniam tego, że jest taki a nie inny, jednak wiem, że Moris jest niesamowity. Ten rok dał nam wiele możliwości, spróbowania sił w niektórych sportach. Startowaliśmy w zawodach agility, braliśmy udział w seminariach, treningach oraz byliśmy na obozie, przeżyliśmy genialne wakacje, oraz wiele przygód ze znajomymi. To znaczy dla mnie najwięcej, robimy to co kochamy i choć nie zawsze nam to wychodzi, zawsze mamy z tego radość. W końcu spotkaliśmy się z Fioną i Hanią (<3!) co było moim zeszłorocznym postanowieniem. Przeszliśmy bardzo dużo kilometrów w genialnym towarzystwie, byliśmy ze znajomymi w górach, co świetnie wspominamy. Zawsze im więcej robimy tym mniej mam do powiedzenia, teraz mam to samo, jednak patrząc na te zdjęcia i myśląc o tym roku jestem bardzo szczęśliwa, mimo, że nie wiem jak mogę to podsumować, bo ile bym nie napisała, zawsze będzie mało. Mogę po prostu powiedzieć, że ten rok był niesamowity. Czuję się spełniona, po roku pełnym przygód i mam nadzieję, że następny będzie jeszcze lepszy, a nasze agility wskoczy na wyższy level, ale o tym przeczytacie w następnym poście czyli "o naszych planach na rok 2017".


Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiamy!

4 komentarze:

  1. Super, że poprzedni rok miałaś bardzo udany! Życzę Ci abyście co raz to bardziej rozwijali się w agility i wskoczyli na ten wyższy poziom :) Mam nadzieję, że w nowym roku w końcu zrealizujemy wspólny spacer xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech nowy rok będzie jeszcze lepszy względem tego poprzedniego! Wszystkiego dobrego! :D
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijajcie się :D Super wam idzie :) Będziecie coraz lepsi! :D
    Pozdrawiamy ! :)
    czekoladowy-team.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że rok był bardzo udany ! :) Niech rok 2017 będzie jeszcze lepszy :D
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY